Apostar per vehicles elèctrics i infraestructures de recàrrega permet reduir els costos operatius associats al combustible i al manteniment, alhora que disminueix la dependència energètica dels combustibles fòssils. A més, contribueix de manera directa a la reducció d’emissions de CO2 i al compliment de les exigències normatives i objectius de sostenibilitat cada vegada més presents en l’àmbit empresarial i institucional. Aquesta transformació també reforça la imatge corporativa de l’empresa, transmetent un compromís real amb la innovació, l’eficiència energètica i la responsabilitat social.
En breu es detallarà el programa complet de la jornada i les diferents ponències previstes.
Recordem que el Col·legi disposa de la seva OTEC (Oficina de Transició Energètica Col·legial), des d’on es pot oferir assessorament i orientació en matèria de transició energètica i actuacions vinculades a l’eficiència energètica. Per a més informació, podeu contactar al telèfon 621 18 08 84, o bé, a través de l'adreça electrònica otec@cetim.cat.
