Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central

  
  • Telèfon

  • 93 872 57 62

  • 691 932 594

line
  • Adreça

  • Plana de l'Om, 6, 2n 5a
    08241 Manresa

line

Assessorament als col·legiats i col·legiades per demanar el Kit Digital

Per CETIM 22 de novembre, 2022 General 110 visites

Assessorament als col·legiats i col·legiades per demanar el Kit Digital

 

La majoria d’autònoms i pimes ja coneixen les ajudes del Kit Digital de la Unió Europea per millorar la informàtica de les empreses. Des de fa un temps que es poden demanar:

 

  • 12.000€ per empreses de 10 a 50 treballadors
  • 6.000€ per empreses de 3 a 9 treballadors
  • 2.000€ per autònoms i empreses de 0 a 2 treballadors

 

El procediment és molt fàcil, i d’entrada no cal especificar amb quina solució es vol invertir. És per tant una oportunitat única i ningú hauria de deixar escapar aquesta oportunitat.

 

Passos per demanar el Kit Digital:

 

Nota:  L'ordinador utilitzat per a aquesta sol·licitud ha de disposar del certificat digital de l'empresa, així com del programari Autofirma (“autofirm@”). Aquest software es pot descarregar i instal·lar a través d'aquesta pàgina: https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html

 

1. Accedir al web d'AceleraPyme (www.acelerapyme.es), registrar-se (“Acceso al área provada”) i fer el “Test de diagnóstico Digital”.

 

2. Accedir a la web de Red.es (https://sede.red.gob.es/), “Convocatorias y ayudas” i seleccionar l'ajuda del programa de Kit Digital, en funció dels empleats.

 

3. A continuació seleccionem “Acceder al trámite” si el realitzem per primera vegada, o “Acceder a mis solicitudes” si ja l’havíem començat.

 

4. Tot seguit cal acreditar-se amb el Certificat digital i el programari d'autofirma.

 

5. Ja es mostra el formulari, on hem d’introduïr les següents dades:

 

  • Número d'Identificació Fiscal (NIF).
  • Agent Digitalitzador Adherit: indicar que NO és Agent Digitalitzador.
  • Raó social/nom del sol·licitant.
  • Telèfon mòbil del sol·licitant.
  • Adrça electrònica de contacte i Persona de contacte.
  • Domicili fiscal del sol·licitant.
  • Cal que indiqueu si l'entitat sol·licitant té empreses vinculades.

 

6. Introduir el tipus de representant. En principi serà el “representant legal” (administrador o apoderat), tret que es delegui a una gestoria o empresa col·laboradora.

 

7. Acceptar la recaptació de la informació per part de Red.es.

 

8. Acceptar diferents apartats com ara una declaració de responsabilitat general, responsabilitat mediambiental, declaració de cessió i tractament de dades.

 

9. Dades de mínimis . Introduir el codi de l'epígraf de l'impost d'activitats econòmiques ( IAE). Indicar l'import dels ajuts mínimis rebuts a l'exercici en curs i els dos anteriors.

 

10. Signatura del document.

 

Més informació:

Enllaç amb tota la informació oficial

 

Si necessites assessorament, posa’t en contacte amb nosaltres a través de cetim@cetim.cat o trucant al 93 872 57 62.