Per
CETIM
9 de juny, 2026
General
101 visites
El Gimnàs Virtual posa el focus en la gestió del canvi
Aquest mes de juny, la plataforma Gimnàs Virtual del CETIM incorpora una nova proposta centrada en la gestió i l’adaptació al canvi, amb l’objectiu d’oferir eines útils per afrontar la incertesa quotidiana amb més flexibilitat i benestar.
Es tracta de la masterclass “Gestión y adaptación al cambio. Claves para afrontar la incertidumbre con flexibilidad y bienestar”, que tindrà lloc el 10 de juny a les 12.00 h i que estarà disponible en castellà. La sessió anirà a càrrec d’Elena Rubio, psicòloga amb gairebé 20 anys d’experiència, també consultora i tècnica de prevenció.
La proposta parteix de la idea que vivim en un entorn de transformació constant, en què tant les organitzacions com les persones ens enfrontem cada vegada més a canvis ràpids, noves formes de treballar i situacions d’incertesa. En aquest context, la masterclass abordarà com gestionar aquests processos des d’una mirada pràctica, empàtica i profundament humana.
Aquesta acció forma part del conjunt de propostes i continguts especials que es duran a terme a la plataforma del Gimnàs Virtual del CETIM al llarg d’aquest mes de juny.