Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central

  
  • Telèfon

  • 93 872 57 62

  • 691 932 594

line
  • Adreça

  • Plana de l'Om, 6, 2n 5a
    08241 Manresa

line

Jornada tècnica sobre mobilitat elèctrica

Per CETIM 21 de maig, 2026 General 108 visites

Jornada tècnica sobre mobilitat elèctrica

El Col·legi, com a Oficina de Transició Energètica Col·legial (OTEC), organitza una nova jornada tècnica sobre mobilitat elèctrica, adreçada a empreses, professionals i responsables tècnics interessats a impulsar aquest àmbit.

 

La sessió tindrà lloc el dijous 2 de juliol, de 16.00 a 19.00 h, en format híbrid: presencialment a la sala d’actes del CETIM i també en línia i en directe.

 

La jornada vol posar el focus en els avantatges d’apostar per vehicles elèctrics i infraestructures de recàrrega, tant des del punt de vista de la reducció de costos operatius i de la dependència energètica, com pel que fa a la disminució d’emissions de CO2, el compliment normatiu i la millora de la imatge corporativa de les organitzacions.

 

Durant la sessió, des de l’OTEC es presentaran diverses ponències amb entitats i experts vinculats a la mobilitat elèctrica. El programa complet es donarà a conèixer properament.

 

L’activitat és gratuïta, però cal inscriure-s’hi prèviament. En el cas de les persones no col·legiades, caldrà indicar a la casella d’observacions de quina entitat provenen.

 

Recordem també que el Col·legi disposa de la seva OTEC, des d’on s’ofereix assessorament i orientació en matèria de transició energètica i actuacions vinculades a l’eficiència energètica. Per a més informació, es pot contactar al 621 18 08 84 o a otec@cetim.cat.

 

INSCRIPCIONS