Per
CETIM
21 de maig, 2026
General
108 visites
Jornada tècnica sobre mobilitat elèctrica
El Col·legi, com a Oficina de Transició Energètica Col·legial (OTEC), organitza una nova jornada tècnica sobre mobilitat elèctrica, adreçada a empreses, professionals i responsables tècnics interessats a impulsar aquest àmbit.
La sessió tindrà lloc el dijous 2 de juliol, de 16.00 a 19.00 h, en format híbrid: presencialment a la sala d’actes del CETIM i també en línia i en directe.
La jornada vol posar el focus en els avantatges d’apostar per vehicles elèctrics i infraestructures de recàrrega, tant des del punt de vista de la reducció de costos operatius i de la dependència energètica, com pel que fa a la disminució d’emissions de CO2, el compliment normatiu i la millora de la imatge corporativa de les organitzacions.
Durant la sessió, des de l’OTEC es presentaran diverses ponències amb entitats i experts vinculats a la mobilitat elèctrica. El programa complet es donarà a conèixer properament.
L’activitat és gratuïta, però cal inscriure-s’hi prèviament. En el cas de les persones no col·legiades, caldrà indicar a la casella d’observacions de quina entitat provenen.
Recordem també que el Col·legi disposa de la seva OTEC, des d’on s’ofereix assessorament i orientació en matèria de transició energètica i actuacions vinculades a l’eficiència energètica. Per a més informació, es pot contactar al 621 18 08 84 o a otec@cetim.cat.
INSCRIPCIONS