Per
CETIM
22 de setembre, 2026
General
32 visites
Ciència i ètica, protagonistes d’un nou Club de Lectura a Manresa
La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) posa en marxa el Club de Lectura «Ciència i ètica», una iniciativa oberta a tothom que proposa combinar el coneixement científic amb la reflexió sobre els dilemes morals que aquest genera en la nostra societat.
Una proposta que pot resultar especialment interessant per als professionals de l’enginyeria, com a espai per compartir punts de vista i reflexionar sobre la relació entre ciència, tecnologia, societat i ètica.
Inicialment, s’han programat dues sessions:
- Dimarts 20 d’octubre, de 18.00 a 19.00 h: Meditación de la técnica, de José Ortega y Gasset.
- Dimarts 15 de desembre, de 18.00 a 19.00 h: Técnica y civilización, de Lewis Mumford.
Les dues trobades tindran lloc a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM). Si el Club de Lectura té una bona acollida, la Biblioteca preveu donar continuïtat a la iniciativa amb noves sessions.
L’activitat és oberta a tothom i requereix inscripció prèvia a través del correu electrònic biblioteca.bcum@upc.edu.